سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش تخصصی 90 نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمان
 
 

   
.

استان ها: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان، از آموزش تخصصی 90 نفر از اعضای کانون های مساجد این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، مراسم اختتامیه جشنواره استانی نمایش ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان (3 بهمن) در محل تالار عماد مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی رضایی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان گفت: در کارگاه هایی آموزشی که در حین اجرای جشنواره برگزار شد، 90 نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، آموزش های تخصصی را دریافت کردند.

وی ادامه داد: رویکرد دبیرخانه توجه به مسائل آموزشی است و به دنبال آن هستیم که کانون های فرهنگی و هنری مساجد ماهیتی آموزشی در حوزه های مختلف پیدا کنند که ایجاد طرح آموزش و سنجش در 6 رشته از جمله این اقدامات است.

حجت الاسلام رضایی، خاطرنشان کرد: در حوزه هنرهای گوناگون، استعدادهای بزرگی در جوانان مسجدی وجود دارد که باید مورد حمایت قرار گیرد و در بحث باشگاه خبرنگاران مسجد نیز به صورت زیرساختی به دنبال اجرای آن هستیم.

وی یادآور شد: در سطح یکی از کانون های مساجد استان، تاکنون 6 هزار جلد کتاب در زمینه عفاف و حجاب توزیع شده است و 14 کانون تخصصی تا پایان سال 88 با ماهیتی جدید وارد کار خواهند شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان، تصریح کرد: کانون آموزش زوج های جوان در حال تشکیل است که در این طرح یک دوره آموزش در سطح استان برگزار می شود و منتخبین آن به دوره مشهد مقدس اعزام خواهند شد. در ضمن کانون شهید پوردرانی با نمایش علمدار در این جشنواره شرکت نمود.






تاریخ : سه شنبه 88/11/13 | 8:53 صبح | نویسنده : رضا | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.